Young happy couple in bed

Doszedłeś do wniosku, że twoja sprawność seksualna spadła ostatnimi czasy? Spokojnie. Po pierwsze, problem dotyczy nie tylko ciebie lecz sporej części męskiej populacji i to nie jest przyczyna do wstydu. Po drugie chwilowe niedomaganie nie oznacza jeszcze impotencji, choć przestrzegam, abyś zapalił w swoim umyśle lampkę ostrzegawczą. Po trzecie – da się to naprawić, żebyś mógł cieszyć się seksem! cialis tanio

Zauważyłeś pierwsze oznaki choroby – co musisz zrobić?

Przełam uprzedzenia i odwiedź lekarza rodzinnego. To nie jest odosobniony problem, z którym zmagasz się tylko ty. Problemy ze wzwodem, impotencja, to jedno z częstszych schorzeń medycznych i dotyczy co drugiego faceta w wieku 40-70 lat. Tak, statystyki mówią prawdę, traktuj więc wizytę u lekarza nie jak zło konieczne, ale jak wizytę w zakładzie mechanicznym w celu naprawy machiny, którą jest twój organizm, żebyś mógł szczycić się 100% jej wydajnością. Prócz tego często badaj ciśnienie tętnicze i poziom cholesterolu, aby ustrzec się najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krążenia.

Dlaczego lekarz rodzinny a nie specjalista?

Dlatego, że lekarz rodzinny oszacuje etap choroby oraz wskaże właściwego specjalisty – urologa albo seksuologa, który z pewnością ci pomoże. Od lekarza pierwszego kontaktu możesz otrzymać również skierowanie na badania, które pomogą ustalić przyczynę choroby. Problemy z erekcją to stadium odwracalne!
Tradycyjne leczenie prowadzone jest głównie za pomocą leków farmakologicznych, psychoterapii, czasem leczenia chirurgicznego, ale pewnymi zabiegami sam możesz sobie pomóc albo przyśpieszyć terapię. Oto podstawowe z nich:

1. Spożywaj zdrowe jedzenie

Unikaj tłustych mięs zastępując je owocami i warzywami. Jedz więcej ryb – tuńczyka, łososia, sardynki (za wyjątkiem smażonych, tłustych ryb, które, jedzone wieczorem, mogą zabić libido). Dużo warzyw oraz owoców to podstawowy przepis na uniknięcie najczęstszej przyczyny impotencji – chorób układu krwionośnego oraz nadwagi. Z owoców bardzo korzystne będą dla ciebie poziomki, truskawki, maliny, jeżyny i jagody. Z warzyw – prócz warzyw zielonych warto zjadać czosnek i cebulę (dobre przeciw miażdżycy) i paprykę, pomidory, kukurydzę, selery a także por.

Można zadać pytanie dietetykowi o poprawną dietę, zgodną z grupą twojej krwi. Miej na uwadze, iż dieta nie jest sztywnym „niespożywaniem smacznych potraw”, ale dopełnieniem dziennego menu w pokarmy wartościowe i zredukowaniem tych najmniej pożytecznych. Rozważ wdrożenie do swojego jadłospisu potraw z kuchni śródziemnomorskiej, w szczególności zaś owoców morza.

2. Poznaj afrodyzjaki

Istnieje grupa produktów, które w pewnym stopniu pobudzą twój organizm do „działania”. Powszechnie uważa się (co więcej – jest to sprawdzone), że lampka czerwonego wina przed łóżkowymi igraszkami polepsza aktywność seksualną. Stroń jednak od mocnego alkoholu, który zadziała w drugą stronę. Z przypraw używaj więcej imbiru, który wpływa na sprawniejsze krążenie krwi oraz goździków, które polepszają humor. Z owoców morza polecane są ostrygi, homary, krewetki, i ośmiornice.

3. Nie pal papierosów

Palenie papierosów (również to bierne) oddziałuje niekorzystnie na twój organizm oraz libido. Amerykański stereotyp ubiegłych lat, w którym to para po udanym zbliżeniu pali papierosa, to szkodliwy pomysł. Papierosy nie dość, iż bardzo obniżają twoją sprawność seksualną oraz powodują inne, równie niepokojące problemy, z rakiem płuc na czele – to w dodatku sprawiają, że będzie cię „czuć” z daleka. Wierz mi, wiem co mówię – jestem osobą niepalącą i kogoś, kto pali, wyczuwam na odległość. Najbardziej przykry zapach utrzymuje się na włosach, potem w ubiorze, o oddechu nie wspominając. Jeśli twoja partnerka nie pali, a ty tak, to może być przyczyną niepotrzebnym kłótni oraz krępujących sytuacji między wami, także w sypialni. Oczywiste jest, że jako palacz na pewno nie pachniesz przyjemnie.

4. Bądź aktywny fizycznie

Aktywność seksualna jest na stałe powiązana z dobrą kondycją i wydolnością układu sercowo – naczyniowego. Dlatego tak znaczące jest, żebyś oprócz właściwego odżywiania aktywnie praktykował sport. Aktywnie? Oznacza to codzienne ćwiczenia ruchowe, przynajmniej 30 min – bieg albo zajęcia na siłowni i regularne 1-2 razy w tygodniu uprawianie sportu, np.: tenisa. W tym miejscu sporo zależy od twoich zasobów czasowych, które, jak przypuszczam, nie są zbyt rozbudowane. Zgodzisz się jednak z tym, iż im mniej czasu, tym lepsza organizacja (oczywiście do pewnej granicy)? Na pewno, jeśli będziesz chciał regularnie uprawiać sport, wygospodarujesz na to chwilę czasu.

5. Dbaj o swoje życie intymne

Aby nie wywołać „męskiego problemu” systematycznie uprawiaj seks. Pozbądź się rutyny a wprowadź do twojego związku więcej świeżości. To najskuteczniejsza recepta na przywrócenie regulacji hormonalnej. Jeśli twój związek przeżywa problemy (nawet w sytuacji, kiedy powodem jest ta „trzecia”) staraj się je rozwiązać, ponieważ to również pośrednio wpływa na twoją wydolność seksualną.
wiecej tutaj : kamagra tanio